rysunek

 ZWOJE
Prace powstały z obserwacji nieużywanego papieru do rysowania. Grube tuby, zwoje papieru, czekające na artystę. Same w sobie są piękne. Formują się nietuzinkowe, czasami wręcz abstrakcyjne formy. 
Jest to cykl ośmiu rysunków. 








GRAMIN
64 autoportrety. Analiza mimiki twarzy. Gra Min. Dominacja czerni i bieli. Każdy portret jest wykonany w kwadracie o wymiarach 21.5 - 21.5 cm. Autoportrety te wyrażają różne emocje okazywane poprzez mimikę. Tło nawiązuje do szachownicy. 




 SERIA WARZYWNA
Przedstawia warzywa, owoce, nasiona. Rysowane realistycznie. Analiza struktur, światłocienia, bryły







PRZELITEROWANIE (dyplom)
DYPLOM 2014 pt. PRZELITEROWANIE patrzeć - rysować - odczuwać    
Trzy słowa znaczące, trzy słowa obrazujące, trzy słowa... i gest.
Codzienna gestykulacja, paplanina słów.
Język migowy jest jedynym językiem w którym widzimy, obserwujemy gest
znaczeniowy rąk. Rozmawiając, gestykulując, dłonie wykonują określony ruch, kreśląc tym
samym niewidoczne linie.
Układając dłonie, formując palce, rysuje się litera. Z kreślonych liter, w określonym
ruchowym ciągu, tworzy się wyraz, zdanie i... całe opowiadanie. Towarzyszy temu pozorna
cisza, bo w tej „rozmowie”, słyszalna, widzialna i odczuwalna jest siła gestu.
PATRZEĆ, RYSOWAĆ, ODCZUWAĆ, wybrałam właśnie te słowa, ponieważ są one
dla mnie, jako rysownika, bardzo ważne i znaczące. Przedstawiają one najważniejsze
czynności w procesie tworzenia.
PRZELITEROWANIE jest próbą nawiązania kontaktu w „świecie ciszy”,
obrazowaniem tego co niesłyszalne w przełożeniu na język artystyczny, (na rysunek). Jest
próbą zrozumienia się nawzajem . Zderzeniem dwóch, tak odległych, a zarazem bliskich
sobie światów: ciszy i hałasu. W moim odczuciu jest to również znaczenie ciszy, treść nie
wymaga dźwięku, a jedynie gestu.












CZASZKI




TRANSFORMACJA




PORTRET WIELOKROTNY

AKT